Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ


ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΝ


Αδέλφια μου, η ιστορία της ανθρωπότητας δημιουργεί την αυξανόμενη δυνατότητα του ανθρώπινου είδους να ελέγξει και να αλλάξει το περιβάλλον του μέσα από την υλική πολυποίκιλη παραγωγή αγαθών που διέπεται σήμερα ο κόσμος μας. Μάλιστα η εξέλιξη βοήθησε τον άνθρωπο να αλλάξει τρόπο ζωής με την βοήθεια της συνεχώς εξελισσόμενης επιστήμης πάνω στη τεχνολογία, στη μηχανική, στη βιολογία και στην επικοινωνία μεταξύ μας καθώς και πολλών άλλων επιστημονικών ανακαλύψεων. Με αυτήν την έννοια η ιστορία της ανθρωπότητας διέπεται από πρόοδο σήμερα και είναι εμφανές αυτό διότι αυτά που έχουμε στα σπίτια μας δεν τα είχαν ούτε οι βασιλιάδες άλλων εποχών. Παρότι όμως αυτή η πρόοδος έχει υπάρξει σήμερα σε πολλούς λαούς και μάλιστα σήμερα έγινε πιο γρήγορη σε συγκεκριμένους τομείς ο άνθρωπος συνεχίζει να βρίσκεται σε σύγχυση και ο λόγος είναι διότι όλοι οι άνθρωποι σήμερα είναι όσο ποτέ άλλοτε ευέξαπτοι, είναι θυμώδεις, είναι εγωκεντρικοί, είναι με λίγα λόγια έμποροι ψυχών, ποιώντας κακό καθ’ εκάστην ημέρα με τα λόγια τους και με τα έργα τους ο ένας έναντι του άλλου. Δυστυχώς, σφαίρες σήμερα τα λόγια των ανθρώπων που συνέχεια πληγώνουν ψυχές και τα έργα τους εγκλωβίζουν ψυχές, τις οποίες φέρνουν σε αδιέξοδο είτε σε πολιτικό επίπεδο είτε σε θρησκευτικό είτε σε κοινωνικό, το οποίο κοινωνικό γέμισε το ανθρώπινο γένος με εντάλματα ανθρώπων, αλλάζοντας τελείως τον κατά Θεό προσανατολισμό του ανθρώπου. Ειδικότερα, του άλλαξε τον υγιή πνευματικό του προσανατολισμό. Θεωρίες παντού. Δυστυχώς η γνώση φυσιοί, η αγάπη όμως έχει χαθεί ενώ αυτή είναι που οικοδομεί και δημιουργεί υγιή κοινωνικό, πνευματικό προσανατολισμό και πολιτισμό. Το πολύ παράξενο όμως σήμερα, στην εποχή μας είναι ότι δεν υπάρχει ισόποση τάση για πρόοδο στην προσωπική και στην κοινωνική συμπεριφορά των ανθρώπων μεταξύ τους στην καθημερινότητά τους. Δυστυχώς, η κοινωνική συμπεριφορά και η πνευματική πρόοδος δεν υφίσταται σε κανέναν τομέα και ο λόγος, κατά την δική μου άποψη, είναι διότι έχουμε απομακρυνθεί από τις αρχές του Θεού. Ίσως πολλοί να διαφωνήσουν και να πουν, κι όμως αδελφέ υφίσταται πρόοδος στον ανθρωπιστικό, κοινωνικό προσανατολισμό και πολιτισμό του ανθρώπου. Εγώ όμως επιμένω και απαντώ, υφίσταται ο κόσμος κατ’ εμέ  σήμερα εξέλιξη πνευματική και υλική όμως διακατέχεται από μορφή ευσεβείας. Είναι απολύτως βέβαιο ότι ο κόσμος μας δεν έχει πραγματική ευσέβεια και ο λόγος που το λέω αυτό είναι διότι η μορφή ευσεβείας που εκδηλώνει σήμερα ο κόσμος βασίζεται σε συγκεκριμένα στερεότυπα που αναπτύσσει η σημερινή κοινωνία όπως χρήμα, ευμάρεια, κοινωνική θέση κ.λ.π.. Έχει σκεφτεί όμως κανείς αν όλα αυτά λείψουν από την εξουσία των ανθρώπων τι θα συμβεί στον κόσμο σήμερα, ο οποίος εκδηλώνει κατ’ εμέ μόνο μορφή ευσεβείας και όχι ευσέβεια Χριστού, η οποία ευσέβεια του Χριστού διέπεται από σοφία Θεού πάνω σε όλους τους τομείς με αποκορύφωμα την ειρήνη του Χριστού. Ανοίγω μια παρένθεση. Κάποτε ήμουν στην Αθήνα και πήγαινα στη δουλειά μου με τον Κύριο πνευματικά παρέα. Στο φανάρι σταμάτησα, ήταν κόκκινο. Δίπλα μου έρχεται κάποιος με ένα αυτοκίνητο το οποίο πρώτη φορά έβλεπα στη ζωή μου. Μέσα ήταν ένας κύριος ο οποίος έλαμπε ολόκληρος. Αυτό μου προξένησε ενδιαφέρον διότι γνωρίζω ότι η λάμψη του προσώπου προέρχεται από μεγάλη κινητικότητα κυττάρων η οποία έχει μια πηγή, την ειρήνη και δημιουργείται από μεγάλη ευτυχία, από μεγάλη χαρά. Ο Μωϋσής όταν ήρθε στον λαό του από το Όρος Σινά, όπου συνάντησε τον Θεό, είχε αυτή την λάμψη σε σημείο να θέσει κάλυμμα διότι οι Εβραίοι δεν μπορούσαν να δουν την λάμψη αυτή. Γιατί ακτινοβολούσε το πρόσωπο του Μωϋσή; Μήπως έκανε γιόγκα στο βουνό; Μήπως έκανε αυτοσυγκέντρωση; Μήπως περισυλλογή; Μήπως πήρε Aloe Vera (Αλόη Βέρα); Μήπως ʺOmega 3ʺ ; Τίποτα απ’ όλα αυτά. Για να λάμψει το σώμα μας, το πρόσωπό μας τι χρειάζεται να γίνει; Η επιστήμη αναφέρει πως όταν ένας άνθρωπος έχει χαρά, έχει ειρήνη, έχει αγάπη τότε έχει μεγάλη κινητικότητα ηλεκτρονίων. Αυτή έρχεται σε μας από τον Θεό, με τα στοιχεία του Θεού όταν αναπτύσσονται μέσα μας. Ο άνθρωπος τώρα μπορεί να μεταβιβάσει αυτή την ενέργεια ζωής και στον άλλον άνθρωπο; Ναι μπορεί και μεταβιβάζει την ενέργεια αυτή με την πνευματική νουθεσία, η οποία θα πρέπει να διέπεται από σοφία Θεού. Μπορεί ακόμη να μεταβιβαστεί με την προσευχή ή με την δερματική επαφή (έχουμε ακούσει για τις επιθέσεις των χειρών). Τόσο πολύ πυρακτώνει αυτή η ενέργεια του Θεού το DNA μας, το σώμα μας που δεν έχουμε ανάγκη ούτε να φάμε ούτε να πιούμε εκείνη την ώρα. Αλλά και πολλοί άγιοι λόγω της καθαρότητας, λόγω του αγιασμού είχαν την φωτεινότητα αυτή. Έτσι ρώτησα τον Κύριο, από πού έχει την λάμψη αυτή ο άνθρωπος αυτός, η οποία γνωρίζω ότι προέρχεται όπως είπαμε από ισορροπία πνευματική, από ειρήνη Χριστού, από χαρά. Μου απάντησε, είναι απλό. Από τα χρήματα και την κοινωνική θέση που έχει μέσα στον κόσμο. Εκείνη την ώρα μου είπε, κοίταξε Θωμά τον καθρέφτη και είδα ότι και εγώ είχα αυτή την καθαρότητα στο πρόσωπο, μέχρι και τα ρούχα μου έπαιρναν από το φως αυτό. Ο Κύριος μου είπε, αυτός την έχει την χαρά από τα χρήματα και την άνετη χωρίς στερήσεις ζωή του, εσύ την έχεις μετά από πολλές δοκιμασίες, εμπειρίες πνευματικές και αναγέννηση κατά Θεό, την έχεις από τον Θεό. Ρώτησα, ποια η διαφορά ανάμεσα σε μένα και σ’ αυτόν τον συνάνθρωπο; Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι ανεξάρτητα από που έρχεται η χαρά και η ειρήνη στον άνθρωπο, αυτό του χαρίζει ζωή. Μόνο με αυτόν τον τρόπο ερμηνεύεται το γραφικό ότι ο Κύριος βρέχει για δικαίους και αδίκους. Ο Κύριος μετά με ρώτησε, Θωμά πόσα χρήματα έχεις; Του απάντησα, πέντε ευρώ. Καταθέσεις, με ρώτησε, έχεις; Απάντησα, μηδέν αφού ξέρεις ότι όλα σχεδόν τα χρήματά μου τα διαθέτω στο να κηρυχθεί το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Ωραία μου είπε, σκέψου Θωμά τώρα αν αντιστρέψουμε τους όρους μεταξύ εσού και του ανθρώπου δίπλα δηλαδή να δώσουμε τα πέντε ευρώ στον άνθρωπο αυτό και εσένα να σου προσθέσω ότι έχει αυτός, τι θα συμβεί; Εγώ απάντησα, αν έχω τώρα, σήμερα τόση χαρά, τόση ειρήνη τότε θα έχω πολύ περισσότερη γιατί θα αφιερωθώ ολοκληρωτικά και θα μπορέσω να βάλω το Ευαγγέλιο της βασιλείας σε πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Διότι, σήμερα με καλούν σε διάφορα μέρη αλλά δεν έχω την οικονομική άνεση και τον ελεύθερο χρόνο να ταξιδέψω ώστε να επισκεφτώ αυτούς τους ανθρώπους και να εργαστώ κατά Θεό. Μπορείς Θωμά να σκεφτείς τι θα συμβεί αν αυτός ο συνάνθρωπος παιδί μου βρεθεί με πέντε ευρώ στην τσέπη του; Λόγω της έλλειψης του αγιασμού, λόγω της έλλειψης της παρουσίας του Θεού στη ζωή του θα κινδυνεύσει ακόμη και η ίδια του η ζωή και λόγω του εγωισμού του δεν θα το ξεπεράσει ποτέ. Κατόπιν, θα εγκαταλειφθεί από φίλους και τα κατηγορώ θα τον θανατώσουν σε δέκα λεπτά και δεκάδες δυσλειτουργίες θα παρουσιάσει στην ψυχή και στο σώμα του. Ο λόγος για όλα αυτά θα είναι ότι στήριξε τη ζωή του μόνο στα χρήματα και όχι στον Θεό. Αυτό λοιπόν κάνει το πνεύμα του Θεού όταν αναπτύσσεται μέσα μας, αυξάνει τη ζωή ώστε να την κάνει ποιοτική και ποσοτική, κάνοντας τον άνθρωπο ευτυχισμένο χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος, μαθαίνοντας τον άνθρωπο του Θεού να ζει ευτυχισμένος με ή χωρίς χρήματα. Αυτό σημαίνει αναγέννηση και σοφία Θεού. Κλείνω την παρένθεση. Ας γυρίσουμε στο θέμα μας. Ο άνθρωπος ακόμη και σήμερα, αν και είναι το μόνο λογικό ον στον πλανήτη το οποίο συνεχίζει να επιζητά δικαιοσύνη, παραμένει στην καθημερινότητά του και στην συνδιαλλαγή του με τον συνάνθρωπο άδικος. Αν και ο άνθρωπος σήμερα επιζητά μέσω της θρησκείας του την αγάπη δυστυχώς και εδώ παραμένει χωρίς αυτή στη ζωή του και αυτό είναι εμφανές στα μέλη των θρησκειών. Ακόμη ο άνθρωπος αν και αναζητά την υγεία στην ψυχή και στο σώμα του μέσω της επιστήμης παραμένει ακόμη άρρωστος. Απ’ ότι βλέπουμε ειδικότερα σήμερα, εκατομμύρια φάρμακα δίνονται από τους γιατρούς για την θεραπεία των ασθενών τους, όμως δυστυχώς δεν μπορεί να αλλάξει τη ζωή τους ο τρόπος αυτός από την αυτοκαταστροφή τους και ο λόγος η έλλειψη του Χριστού και των ιδιοτήτων που εναποθέτει στον μετανοούντα άνθρωπο ο Πατέρας Θεός. Ο προφήτης Ησαΐας λόγω της αποστασίας του ανθρώπου από τον Θεό τονίζει, από ποδός έως κεφαλής ο άνθρωπος είναι γεμάτος έλκη σεσηπότα και δυστυχώς δεν υπάρχει για τον άνθρωπο μάλαγμα ή αλοιφή επιθείναι που να του εξασφαλίσει την υγεία πόσο μάλλον την αφθαρσία. Εξάλλου σήμερα όλες οι ασθένειες, οι περισσότερες, είναι πνευματικές διότι πρώτα ασθενεί το πνεύμα και κατόπιν το σώμα. Ποιο φάρμακο σήμερα θεραπεύει το μυαλό, το πνεύμα αφού το φάρμακο έχει υλική υπόσταση και ενεργεί στο υλικό σώμα. Αν δεν θεραπευθεί το πνεύμα, το σώμα δεν πρόκειται να εξασφαλίσει υγεία και αν το φάρμακο θεραπεύσει ένα πρόβλημα πάλι θα εμφανιστεί κάποιο άλλο διότι το πρόβλημα βρίσκεται στο πνεύμα του κάθε ανθρώπου και στον τρόπο που σκέφτεται. Ο Χριστός αδέλφια μου είχε το ίδιο βιολογικό σώμα με όλους εμάς όμως ήταν υγιής στο πνεύμα, έτσι το σώμα του δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα. Ακόμη και την ώρα που προδόθηκε, ακόμη και την ώρα που ήταν μπροστά στον Πιλάτο και καταδικάστηκε. Και στις δυο περιπτώσεις δεν λειτούργησε ούτε θυμός ούτε φόβος, τίποτα απολύτως. Αυτό σημαίνει αναγέννηση. Άρα το πνεύμα είναι ζωοποιό και αυτό δύναται να θεραπεύσει το σώμα μας. Αυτό το πνεύμα τον κατέστησε Θεό όλων ημών. Ερχόμεθα σε εμάς. Εμείς εδώ όλοι μελετώντας πολλά χρόνια τώρα την σοφία του Θεού και επιζητώντας μέσα απ’ αυτή, την ουσιαστική έξοδό μας από όλα τα αρνητικά τα οποία παρουσιάζει ο κόσμος μας σήμερα, παρά όπως είπαμε τις τεχνολογικές προόδους, είδαμε ότι το πρόβλημα δημιουργείται στις κοινωνίες των ανθρώπων διότι ο άνθρωπος αιώνες τώρα φεύγει από τις αρχές του Θεού, αποστατεί συνειδητά από το θέλημα Αυτού, από το πνεύμα του Θεού. Όμως από σήμερα τα πράγματα άλλαξαν για όλους εμάς και μέσω ημών και για όλο το ανθρώπινο γένος αν το πιστεύουμε. Αυτό που λέω είναι επαγγελία και η επαγγελία λαμβάνει χώρα στη ζωή μας δια της πίστεως και έχει ως εξής, ο λαός ο καθήμενος εν σκότει και σκιά θανάτου, εννοώντας όλους ημάς οι οποίοι δεν είχαμε σχέση ουσιαστική με τον ζώντα Θεό, σήμερα από το πουθενά βρεθήκαμε στον θρόνο του Θεού και το φως το ανέσπερο του Χριστού έλαμψε εις ημάς μέσα μας. Ο λόγος διότι ο Κύριος άνοιξε μπροστά μας θύραν ανεωγμένην και ουδείς δύναται να κλείση αυτήν. Εμείς λοιπόν σήμερα πήραμε το κάλεσμα του Θεού δια Πνεύματος Αγίου ώστε να αλλάξουμε τα πράγματα πρώτα μέσα μας και με την δύναμη του Θεού και γύρω μας. Μάλιστα είδαμε πλέον ότι μόνο μέσα από το θέλημα του Θεού και την σοφία του Θεού, η οποία αναπτύσσεται μέσα στον Λόγο του Θεού, θα μπορούσε ο κόσμος να δημιουργήσει νέες συνθήκες ζωής οι οποίες θα καταστήσουν τον άνθρωπο δίκαιο, γεμάτο αγάπη, με πολυποίκιλη σοφία Θεού, η οποία σοφία του Θεού μπορεί να του χαρίσει ευμάρεια και ευλογία σε όλους τους τομείς υλικούς και πνευματικούς. Ο Λόγος του Θεού φανερώνει, ζητείτε πρώτα την βασιλεία του Θεού και την δικαιοσύνη αυτού και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή, καθώς πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν οι δε εκζητούντες τον Θεό ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού. Ειδικότερα στους τομείς της συνύπαρξης των ανθρώπων, των λαών, των εθνών έχει μεγάλη σημασία ο άνθρωπος να κάνει χρήση του ελέους του Θεού. Ο Απ. Πέτρος ρώτησε, Κύριε πόσες φορές αν αμαρτήσει ο αδελφός μου να τον συγχωρέσω, επτά; Ο Κύριος απάντησε, εβδομηκοντάκις επτά. Τελευταία, θα μπορούσε το έλεος του Θεού να εξασφαλίσει στον άνθρωπο την συνύπαρξή του με τον Θεό, την νίκη του ανθρώπου δια Ιησού Χριστού πάνω στο θέμα της φθοράς και του θανάτου, (το οποίο θέμα επισκιάζει σήμερα όλους τους λαούς της γης ανεξαρτήτου δόγματος), με δυο τρόπους. Ο πρώτος τρόπος είναι ο πνευματικός επενδύτης και ο δεύτερος ο υλικός επενδύτης. Ο υλικός επενδύτης εδόθη δια Πνεύματος Αγίου υπό του Απ. Παύλου και έχει ως εξής: Ου γαρ θέλομεν εκδύσασθαι αλλά επενδύσασθαι ίνα καταποθή το θνητό υπό της ζωής. Αυτός ο επενδύτης υπάρχει στη φύση. Στην Αποκάλυψη αναφέρεται ότι υπάρχει ένα δέντρο το οποίο κάνει καρπούς 12 φορές το χρόνο. Τα φύλλα του δέντρου είναι αυτά που καταργούν το θάνατο και καθιστούν τη ζωή άφθαρτη. Ο πνευματικός επενδύτης εδόθη υπό του Κυρίου και ενεργεί δια της πίστεως. Ο Κύριος τόνισε, ο πιστεύων εις εμέ καν αποθάνη ζήσεται αλλά και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα τον άπαντα. Πιστεύεις τούτο; Η πίστη τώρα, τι είναι; Είναι βεβαίωση πραγμάτων μη βλεπομένων. Το κάλεσμα λοιπόν που λάβαμε δεν είναι τυχαίο και ο λόγος διότι ο Θεός και σήμερα όσο ποτέ άλλοτε θέλει να αναγεννήσει τον άνθρωπο, ώστε να τον βγάλει από το αδιέξοδο που μόνος του δημιούργησε, κάνοντας αιώνες τώρα κακή χρήση της ελευθερίας του. Ο λόγος που είμεθα σίγουροι για ένα τόσο σπουδαίο εγχείρημα έρχεται μέσα από την ζωή του Χριστού, ο οποίος ανέτρεψε όλους τους νόμους που καθιστούν τον άνθρωπο ευάλωτο στα πάθη του, στην αμαρτία, στη φθορά και τελευταία στον ανυπέρβλητο θάνατο. Μάλιστα και στη δική μας ζωή, δια της συμβουλής και παρότρυνσης του Κυρίου πάνω στο θέλημά του, όλοι έχουμε δει τις ευεργετικές ικανότητες του Λόγου του Θεού διότι ο Κύριος παρότρυνε όλους εμάς στη μετάνοια, στην αναγέννηση, στη μέθοδο εκείνη που καθιστά τον φυσικό θάνατο αδύνατο μπροστά στη ζωή. Ουσιαστικότερα, στη δύναμη που εκπέμπει το ρήμα του Θεού στη ζωή μας, αποδεικνύοντας πρώτα σε όλους εμάς ότι ο Χριστός είπε αλήθεια όταν τόνισε στα κατ’ ιδίαν κηρύγματά του, απευθυνόμενος στους μαθητές του, την δύναμη των λόγων του λέγοντας, το πνεύμα εστι το ζωοποιούν η σαρξ ουκ ωφελεί ουδέν τα ρήματα α εγώ λαλώ πνεύμα είναι και σοφία είναι. Εξάλλου ο ίδιος δια του λόγου του θεράπευσε ανθρώπους από ανίατες ασθένειες, δημιούργησε νέες συνθήκες ζωής ώστε οι άνθρωποι να μεριμνούν ο ένας για τον άλλον. Ο τρόπος; Έμαθε τους ανθρώπους να ζουν με αγάπη δηλαδή το περίσσευμα του ενός να διέπει το υστέρημα του άλλου συνανθρώπου. Ακόμη δια του λόγου του έδωσε φαγητό, ανέστησε νεκρούς, γκρέμισε μεσότοιχους αιώνων όπως μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Το χάσμα μεταξύ Θεού και ανθρώπου ήτο αβυσσαλέο. Ο λόγος διότι ο Θεός δια του νόμου, ο οποίος ήτο ανεφάρμοστος, σκότωνε τους παραβάτες. Τώρα όμως με την παρουσία του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος όλοι μπορούν να αναγεννηθούν και να εξελιχθούν. Όλοι μπορούν να μετανοήσουν, όλοι γίνονται ευπρόσδεκτοι στον Θεό και όλοι μπορούν να εισέλθουν στα άγια των αγίων. Όλοι μπορούν να γίνουν κληρονόμοι Θεού, συγκληρονόμοι Χριστού και συμμέτοχοι της δόξης αυτού του Θεού. Καθώς, ο Χριστός γκρέμισε το μεσότοιχο της έχθρας μεταξύ ανθρώπου με ανθρώπου. Ο τρόπος; Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε, τι είσαι εσύ όστις κρίνεις αλλότριον οικέτη εις τον ίδιον κύριον ίστασαι ή πίπτεις, αναπολόγητος είσαι ο κρίνων διότι εις ότι κρίνεις τον άλλον σε αυτόν καταδικάζεις. Καθώς, εάν ο αδελφός σου σε αγγαρεύσει μίλιον εν ύπαγε μετ’ αυτού δύο, εις τον ζητούντα παρά σου δίδε και από του αφαιρούντος τα σα μη απαίτει. Καθώς, ο Χριστός πάνω από το σταυρό είπε, πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι. Τελευταία, ο Χριστός γκρέμισε το μεσότοιχο της έχθρας μεταξύ ανθρώπου με διαβόλου. Πάλι εδώ και αυτή η σχέση ήτο αβυσσαλέα, τώρα όμως αφού ο διάβολος νικήθηκε από τον Χριστό έγινε (ο διάβολος) από εξολοθρευτής παιδαγωγός. Κάποτε είδα ένα όραμα στην προσευχή μου. Υπήρχε μια αρένα όπου μέσα σε αυτή ήταν χιλιάδες, εκατομμύρια άνθρωποι. Εκείνη την ώρα που κοιτούσα τους ανθρώπους, άνοιξε μια πόρτα και μπήκε μέσα στην αρένα ένας μαύρος καβαλάρης ο οποίος έγραφε μπροστά στο στήθος του ΘΑΝΑΤΟΣ και άρχισε να σκοτώνει ανθρώπους. Για πέντε αιώνες, όσο περίπου ήτο η Παλαιά Διαθήκη, σκότωνε μέχρι την ημέρα όπου στην αρένα γεννήθηκε ο Χριστός. Ο Χριστός άρχισε να σπουδάζει με τα όπλα του Θεού την τέχνη εκείνη που χρειάζεται για να νικηθεί ο θάνατος. Όταν ήρθε η σειρά του νίκησε τον θάνατο! Από τότε μέχρι σήμερα μαθαίνει όλους εκείνους που επιθυμούν, να νικήσουν και αυτοί. Πολλοί άνθρωποι μέσα στην αρένα δείχνουν αδιαφορία και γίνονται εύκολη λεία για τον θάνατο, με τα στοιχεία (πάθη) που θέτει μέσα τους. Όμως όλοι εμείς πρέπει να είμεθα χαρούμενοι διότι ο Χριστός μας έδωσε τα όπλα εκείνα που νικούν τον θάνατο και είναι μέσα στον Λόγο του Θεού και αυτό το βλέπουμε διότι μετά δυο χιλιάδες χρόνια το ρήμα του Θεού έχει βιολογική επίδραση και σε όλους εμάς. Ο λόγος διότι έφερε σε ισορροπία τις λειτουργίες του σώματος όλων ημών εξαιτίας της ειρήνης που ήρθε μέσα μας. Αυτό θεράπευσε την ανακατανομή του αίματος στο σώμα μας, η καρδιά μας λειτουργεί πλέον στους ρυθμούς του Θεού, το κύτταρο αναπτύσσεται πλέον φυσιολογικά διότι δέχεται πνευματικά ερεθίσματα γεμάτα χαρά, το DNA πάλλεται κατά Θεό εκπληρώνοντας τις υποχρεώσεις εκείνες που καθιστούν το σώμα μας άφθαρτο και αθάνατο. Αδέλφια μου, ο καβαλάρης που φέρει το όνομα ΘΑΝΑΤΟΣ δεν είναι άνθρωπος με μαχαίρι αλλά πνεύμα γι’ αυτό και ο Λόγος του Θεού δια του Απ. Παύλου αναφέρει, η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τας αρχάς προς τας εξουσίας του άρχοντα του σκότους του αιώνος τούτου. Αδέλφια μου, το Ευαγγέλιο του Χριστού δεν το έγραψαν άνθρωποι ώστε να δέχεται την συνεχόμενη αυταπάρνηση και περιφρόνηση που παρουσιάζει ο άνθρωπος αιώνες τώρα γι’ αυτό. Το Ευαγγέλιο του Χριστού το έγραψε ο παντοκράτορας, ο πάνσοφος, ο παν δημιουργός, ο Θεός, ο Πατέρας μας, ο αιώνιος, ο ουράνιος, ο αληθινός, ο οποίος δια του Παρακλήτου, δια του φωσφόρου θα ιδρύσει την βασιλεία του επί της γης, αυτός τα έγραψε όλα. Ρωτάμε, για ποιο λόγο έγραψε τις νουθεσίες αυτές; Είναι απλό. Τα έγραψε ο Πατέρας Θεός όλα αυτά για τον λαό του, για μας. Ας το πιστέψουμε και ας το αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε τον Χριστό με όλες τις δυνάμεις μας, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες βρίσκεται ο καθένας από εμάς. Ο Χριστός αδέλφια μου είναι ο μόνος αληθινός Θεός. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να γίνει Θεός, ο Θεός όμως μπορεί να γίνει άνθρωπος. Έτσι, σαρκώθηκε στην αγνή κοιλία της Παρθένου και έγινε άνθρωπος με σκοπό να αναγεννήσει τον άνθρωπο και να τον φέρει στο πλήρωμα να γίνει Θεός, θεοί είστε και υιοί υψίστου πάντες. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπούμε στον επίγειο, νοητό παράδεισο. Αυτό για να γίνει, απαιτεί τον αγιασμό, τον καθαρισμό και πρέπει να καθαριστούμε από αυτά τα ζιζάνια που μας φόρτωσε ο εχθρός διάβολος, ο θάνατος (με αυτά μας πολεμά), από αυτά τα πάθη που μας φόρτωσαν οι αιώνες, ώστε να μπούμε στον καθαρισμό και τον αγιασμό. Δεν είναι δύσκολος ο καθαρισμός. Όταν μπορέσουμε να χωρίσουμε τις αμαρτίες σε δυο μέρη, θα τις πολεμήσουμε πιο εύκολα. Ο τρόπος; Νίκα το κακό με το καλό. Άλλος τρόπος. Να χωρίσουμε τις μεγάλες αμαρτίες από τις μικρές αμαρτίες. Μεγάλες αμαρτίες είναι ο φόνος, η πορνεία, η κλοπή, η αρπαγή, η ακηδία, η τεμπελιά, η οκνηρία είτε πνευματική είτε υλική. Ο Κύριος είπε, ο μη εργαζόμενος μηδέ εσθιέτω, σαν να μας λέει, να μην του δίνετε να τρώει. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν και άλλα πολλά μονοπάτια (κλεψιές, ληστείες, κ.λ.π.), πάντως αυτές είναι οι μεγάλες αμαρτίες. Οι μικρές αμαρτίες είναι ζήλια, ψέμα, εγωισμός, κρίση και οι πονηρίες καθώς φόβος, θυμός στενοχώρια, υλοφροσύνη, άγνοια του θελήματος του Θεού καθώς επιδεικτικότητα, περιαυτολογία, έπαινος του περιβάλλοντος, ευθιξία, παράπονα, δικαιολογίες, προπέτεια. Όλα αυτά σήμερα δεν θεωρούνται από τον κόσμο αμαρτίες, λέγονται κατά συνθήκη ψεύδη. Υπάρχουν δυστυχώς συνθήκες σε όλους τους ανθρώπους και τους λαούς της γης ότι αυτά τα έχουν όλοι και δεν σηκώνουν δικαστήρια. Μόνο η κρίση, το κατηγορητήριο σηκώνει δικαστήριο. Όμως το δικαστήριο του Θεού όλα τα δικάζει, όλα γενικώς. Δεν είναι δύσκολο να βγούμε από την αμαρτία. Μέσα σε δυο - τρία χρόνια μπορούμε όλοι να το καταφέρουμε ώστε να απαλλαγούμε από τις μικρές αλώπεκες, έτσι θα τα ονομάσουμε τα πάθη αυτά που είναι ζήλια, ψέμα, εγωισμός, κρίση και πονηρία κ.λ.π.. Οι μεγάλες αλώπεκες εις τον αμπελώνα του Κυρίου δεν μπορούν να μπουν, γίνονται θεατές από τον αμπελουργό. Ας πούμε ότι ο αμπελώνας του Θεού είμεθα εμείς, όλη η ψυχή μας, η ζωή μας, το είναι μας είναι αμπελώνας του Θεού και οι αμαρτίες οι μεγάλες είναι και αυτές αλώπεκες. Όμως ο πιστός χριστιανός δεν μπορεί να κάνει μεγάλες αμαρτίες, κάνει μικρές αμαρτίες, αυτές που είπαμε τα κατά συνθήκη ψεύδη. Πρέπει να φύγουμε από τα κατά συνθήκη ψεύδη. Για μας είναι αμαρτίες, για όλο τον κόσμο είναι τα κατά συνθήκη ψεύδη, τα έχουν όλοι οι άνθρωποι δυστυχώς. Αυτά τα πάθη αποτελούν την ρομφαίαν την περιστρεφομένην την οποίαν έθεσε ο Θεός στον εγκέφαλο του ανθρώπου ώστε να εμποδίζει τον άνθρωπο που έχει τα πάθη αυτά να γευθεί το δέντρο της ζωής. Εμείς όμως, τα παιδιά του Θεού αυτά θα πρέπει να τα διαγράψουμε, να τα αποβάλουμε από τη ζωή μας για να μπορέσουμε να πετύχουμε τις επαγγελίες όλες και να τις φέρουμε στη ζωή μας. Ο καθαρισμός για μας είναι το άπαν, ο καθαρισμός και η εξάπλωση είναι αλληλένδετα. Πρέπει να καθαριστούμε και να εξαπλωθούμε διότι αν καθαριστώ εγώ και όλοι οι άνθρωποι είναι ακάθαρτοι δεν έχω τίποτα να κερδίσω, να απολαύσω. Πρέπει λοιπόν να γίνει εξάπλωση. Πώς θα γίνει η εξάπλωση αδέλφια μου και πώς θα γίνει ο καθαρισμός; Πρώτον, θα πρέπει να πάρουμε δυνάμεις από τον Λόγο του Θεού να αποκτήσουμε πνευματικότητα, ουσιωδώς Πνεύμα Άγιο. Η πνευματικότητα είναι απαραίτητη. Ο χριστιανός που δεν έχει πνευματικότητα δεν είναι πιστός, είναι κοσμικός, πιστεύει ναι μεν αλλά με νεκρή πίστη τον Χριστό, χωρίς έργα. Ο πνευματικός άνθρωπος, αυτός είναι αληθής χριστιανός. Η μόνη του επιθυμία είναι να μελετά με προσοχή και επιμέλεια το Ευαγγέλιο του Χριστού. Η μόνη του επιθυμία είναι να προσεύχεται κατά το δυνατόν αδιαλείπτως και να παρακολουθεί τον εαυτό του εάν και κατά πόσο τηρεί τας εντολάς του Χριστού. Αυτός είναι ο πνευματικός άνθρωπος και αν συλλάβει τον εαυτό του εις την πτώση δεν θα απογοητευθεί αλλά θα σπεύσει το ταχύτερο να μετανοήσει ειλικρινά και να εξομολογηθεί εις τον ιερέα. Η Εκκλησία του Χριστού είναι αυτή που ίδρυσε ο ίδιος, ο αγαπημένος μας Χριστός τον οποίον λατρεύουμε. Αφού λατρεύουμε τον Χριστό θα αγαπήσουμε και το ιερατείο. Μάλιστα, όταν θα παθαίνουμε πτώση μια φορά και ξανά παθαίνουμε πτώση δεύτερη και τρίτη φορά, δεν θα απογοητευόμαστε, δεν θα χάνουμε την ελπίδα μας αλλά με όλη την δύναμη και απόφαση θα πρέπει να εξαφανίσουμε τις πτώσεις μας. Υπάρχει τρόπος. Έχουμε μια πτώση μικρή, δεν είναι ανάγκη να εξομολογηθούμε όμως θα πρέπει να ζητήσουμε το έλεος του Θεού και τη συγγνώμη των ανθρώπων. Το έλεος σου Κύριε καταδιώξεται με πάσας τας ημέρας της ζωής μου, όρος απαράβατος. Δηλαδή μας καταδιώκει το έλεος του Θεού και μόλις μας βρει σε ευκαιρία, η ευκαιρία είναι να αναπτυχθούν μέσα μας σπλάχνα Χριστού διότι χωρίς αυτά δεν μπορεί να βρει ο Θεός την ευκαιρία να επισκιάσει τον νου μας και την λογική του Χριστού μέσα μας που είναι το έλεος, όταν λοιπόν βρει ο Θεός ευκαιρία θα μας αρπάξει. Αυτό σημαίνει Χριστός, αυτό σημαίνει Πατέρας ουράνιος, αυτό σημαίνει Πνεύμα Άγιο. Όλες τις ευκαιρίες μας τις εξασφαλίζει ο Θεός, ο Πατέρας και έχει ανοιχτές τις αγκάλες του για να μας σώσει και να μας δώσει τη ζωή την αιώνιο. Όλα αυτά αδέλφια μου, να τα φυτέψουμε στις καρδιές μας και με χαρά, με ευχαρίστηση να θέτομε εις εφαρμογή τον Λόγο του Θεού ώστε να φτάσουμε στο σημείο να ζει μέσα μας ο Χριστός και η παρουσία μας στον κόσμο να είναι καθοριστική για τους ανθρώπους, οι οποίοι θα πιστέψουν πρώτα σε εμάς και μετά στον Χριστό. Εάν θέλουμε να αναπτυχθεί μέσα μας το δέντρο της ζωής, (το οποίο υπήρχε παλιά), θα πρέπει να εξαφανίσουμε τα μαχαίρια που υπάρχουν γύρω από αυτό και που δεν αφήνουν τον ακάθαρτο άνθρωπο να το πλησιάσει. Έχουμε ακούσει ότι ο Θεός έθεσε, από την ημέρα που ο άνθρωπος έφυγε από κοντά του, γύρω από το δέντρο της ζωής που είναι ο εγκέφαλος του καθενός ανθρώπου, (διότι από εκεί φεύγουν τα ερεθίσματα που καθορίζουν το πόσα θα ζήσουμε, αν θα ζήσουμε ευτυχισμένοι ή δυστυχισμένοι, αν θα αρρωστήσουμε ή όχι, αν το DNA θα διέπεται από δυσλειτουργίες ή όχι), εκεί στον εγκέφαλο έθεσε ο Θεός το δέντρο της ζωής και ανάλογα το περιβάλλον ή τα ερεθίσματα που δέχεται ο κάθε άνθρωπος, αναπτύσσεται αυτό το δέντρο της ζωής θετικά ή αρνητικά. Στον εγκέφαλό μας λοιπόν ο Θεός έθεσε μια ρομφαία, έτσι λέγεται, μια ρομφαία γεμάτη μαχαίρια (πάθη) η οποία με ιλιγγιώδης ταχύτητα περιστρέφεται γύρω από το δέντρο της ζωής ώστε να μην μπορεί κάποιος να το πλησιάσει. Εάν θέλουμε να φάμε από το δέντρο της ζωής θα πρέπει δια της αφιερώσεως, να εξαφανίσουμε τα μαχαίρια τα οποία είναι τα πάθη, είναι οι μεγάλες και οι μικρές αλώπεκες. Ο τρόπος για να νικηθούν τα μαχαίρια, πάθη, αδυναμίες κ.λ.π. είναι η συνεχόμενη, ακατάπαυστη πνευματική δραστηριότητα και συνεχόμενη προσοχή στην γλώσσα μας διότι δια αυτής ευλογούμε τον Θεό και δια αυτής καταρώμεθα τον Θεό και τους συνανθρώπους μας. Χρειάζεται ακόμη προσευχή. Ο Κύριος τόνισε, είσελθε εις το ταμείο σου κλείσας την θύραν σου προσευχήσου στον Πατέρα σου και ο Πατήρ ο βλέπων εν τω κρυπτώ αποδώσει σοι εν τω φανερώ. Αδέλφια μου, ο Θεός άνοιξε μπροστά μας σήμερα σε όλους εμάς δια του Παρακλήτου έναν ουρανόδρομο, πνευματικό δρόμο, γεμάτο άπειρες ευλογίες. Νομίζω ότι αξίζει να αφιερώσουμε αυτή την μικρή ζωή για να την πάρουμε μετά μεγάλη και παντοτινή ζωή, αιώνια ζωή. Ο τρόπος για να νικήσουμε την αμαρτία και να αναπτυχθεί ο Θεός μέσα μας, είναι να πάρουμε τον Λόγο του Θεού ανά χείρας και να μελετήσουμε τα τέσσερα Ευαγγέλια, όπου βλέπουμε διάλογους με τον Κύριο θα τους γράφουμε σε τετράδιο, μετά θα τους μάθουμε απ’ έξω ώστε να πληροί ο νους μας σοφία Θεού στα ερεθίσματα που θα δέχεται στην καθημερινότητα. Έτσι φτάνουμε γρήγορα στο 80% μετέπειτα η πνευματική δραστηριότητα και η προσευχή, μας βγάζουν στον θρόνο του Θεού. Γένοιτο, Γένοιτο, Αμήν.                                                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου