Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙΑ - ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ

ΑΜΑΡΑΝΤΟΣ ΑΦΘΑΡΤΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ
v  

Ο λόγος που έπαθε ο Χριστός ήταν για την νουθεσία ημών, ώστε το παράδειγμά του να αναμορφώσει τους καλώς έχοντες ανήκοντες στο ανθρώπινο γένος. Ώστε δια του παθήματος του Χριστού εμείς να γίνουμε υιοί και θυγατέρες Θεού. (ερμ.Λουκ. ιζ-25)

v  

Προ της ελεύσεως του Κυρίου θα διαδραματιστούν μεγάλα γεγονότα διότι το σύστημα των συμφερόντων που θέσπισαν και κοινωνούν σήμερα οι ανθρωποι θα χαθεί. Εκείνο που θα απαιτήσει ο Θεός να μην έχουμε τις δύσκολες μέρες προ της ελεύσεώς του είναι φόβο, θυμό, στενοχώρια, υλοφροσύνη, εγωισμό, αδυναμίες, κρίση, πονηρία, αγνοια του λόγου του Θεού, φιλαργυρία κ.τ.λ.  Όσοι δεν αποβάλλουν αυτά τα δαιμόνια τότε είναι σίγουρο ότι ο πειρασμός και ο κατακλυσμός αυτών των παθών, τα οποία θα δημιουργηθούν από τα σκάνδαλα των συμφερόντων, θα τα εξαφανίσουν τα παιδιά αυτά από προσώπου Κυρίου. Μη γένοιτο!  (ερμ.Λουκ. ιζ-26)

v  

Η περιέργεια είναι στοιχείο το οποίο εκκολάπτει τον θάνατο. Είναι ύπουλο δαιμόνιο, κρύβεται πίσω από το έπ’ αγαθό ενδιαφέρον, εμφανίζεται δήθεν σαν ενδιαφέρουσα για το καλό και κρύβει μύριους κινδύνους. (ερμ.Λουκ. ιζ-32)

v  

Ουράνια και επίγεια αγαθά χαρίζει ο Θεός σε αυτούς που τον αγαπούν και τον κηρύττουν με την ζωή τους καθώς και σε αυτούς οι οποίοι αγωνίζονται με αλήθεια για την πρόοδο των αδερφών. Όποιος αγωνιστεί να μην πεθάνει ο αδερφός του τότε να γνωρίζει ότι ο ίδιος δεν θα πεθάνει, διότι με όποια κρίση κρίνεις ανθρωπε με αυτή θα κριθείς. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. ιζ-33)

v  

Ο Θεός ενεργεί και επικοινωνεί με όσους κάνουν το θέλημά του. Μάλιστα όταν τους καλεί ή όταν τους ομιλεί κατεβαίνει στο ωτίο τους, ώστε να ακούν μόνο την φωνή του και να ακολουθούν την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού, αυτοί είναι οι εκλεκτοί του. (ερμ.Λουκ. ιζ-34)

v  

Με τον Θεό βλέπεις στο σκοτάδι, χαίρεσαι στην θλίψη, προστατεύεσαι στον πόλεμο, νικάς όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας που φέρνει το σύστημα του κόσμου, με τον Θεό ζεσταίνεσαι στο κρύο, δροσίζεσαι στον καύσωνα, χαίρεσαι χωρίς να έχεις υλικά αγαθά, χαίρεσαι χωρίς λόγους, χαίρεσαι με τα πάντα. Χαίρεσαι ακόμη διότι σε έφερε στην ζωή και σε έκανε ανθρωπο.  (ερμ.Λουκ. ιζ-34)

v  

Το σώμα είναι ο Χριστός στο οποίο θα συναχτούν οι αετοί. Οι αετοί είναι όλοι αυτοί οι οποίοι ακολουθούν τον Πατέρα, τον Υιό και το Αγιο Πνεύμα χωρίς γογγυσμό, με χαρά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. (ερμ.Λουκ. ιζ-37)

v  

Αφού ξέρουμε λοιπόν ότι ο Θεός είναι δίκαιος είναι σίγουρο ότι αν ποιούμε το θέλημά του θα μας ανοίξει την πόρτα της ζωής. Αυτή η πόρτα της ζωής ανοίγει δύσκολα διότι χρειάζεται εκτός από αγιασμό και καθαρισμό, ταπείνωση και ζώσα πίστη. (ερμ.Λουκ. ιη-1)

v  

Τα έργα που χρειάζονται, που θα μας θωρακίσουν έμπροσθεν του Θεού,  1) μαθητές πορευθέντες ανά τα έθνη, 2) η θυσία η οποία γίνεται για την δόξα του Θεού και την σωτήρια του κόσμου και 3) η ανυπόκριτη αγάπη, η οποία θα στρέφεται προς πάντα συνανθρωπο φίλο και εχθρό. (ερμ.Λουκ. ιη-1)

v  

Σίγουρα τα έργα είναι δόξα Θεού. Όμως χωρίς ταπείνωση ανεβάζουν τον εγωισμό και την αλαζονεία, στοιχεία που γίνονται αιτία να απολεστούμε διότι ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοις δίδει χάριν. (ερμ.Λουκ. ιη-12)

v  

Δια της ταπείνωσης δίνονται και χαρίζονται εις τον ταπεινό Πνεύμα Αγιο και στοιχεία χαράς, ακόμη δίδονται εις αυτόν σοφία και ζωή χωρίς μέτρο με άπειρες ευλογίες. Στον ταπεινό οι πόρτες ανοίγουν παντού σε όλους τους τομείς της ζωής του με άπειρες ευλογίες. (ερμ.Λουκ. ιη-14)

v  

Στον Θεό οι αμαρτίες γίνονται δια της ανυπακοής εις το κάλεσμά του, στον συνανθρωπο γίνεται η αμαρτία από εμάς εις αυτόν δια των προσωπικών μας συμφερόντων ικανοποιώντας τα πάθη μας (αμαρτία) διαμέσου του συνανθρώπου μας. (ερμ.Λουκ. ιη-20)

v  

Όποιος εφαρμόζει και όποιος θέλει να κάνει το θέλημα του Θεού πρέπει να αρχίσει να πουλάει τα προσωπικά του συμφέροντα και να τείνει στα γενικά συμφέροντα του ανθρωπίνου γένους, τα οποία θα φανερώσουν την δόξα του Θεού και θα ενεργήσουν ουσιαστικά για την σωτηρία του κόσμου. (ερμ.Λουκ. ιη-21)

v  

Ακόμη να ξέρουμε ότι η ζωή μας δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων μας αλλά από το πνεύμα που υπάρχει μέσα μας, αν είναι του Θεού θα φέρει ζωή και άπειρες ευλογίες, αν είναι του πονηρού τότε θα σε φέρει ανθρωπε σε αδιέξοδο. ( ερμ.Λουκ. ιη-24)

v  

Μόνο δια της αφιέρωσης θα έρθει μέσα μας η επίγνωση του θελήματος του Θεού και θα λάβουμε την προσφορά των ανεκτίμητων δωρεών του. Η οποία αυταπάρνηση του κοσμικού συστήματος είναι απαραίτητη ώστε να δυνάμεθα να ακολουθήσουμε τον Θεό στο Θαβώρ αλλά και στον Γολγοθά, επιφέροντας στην ζωή μας ουσιαστική αναγέννηση. (ερμ.Λουκ. ιη-28)

v  

Λόγω των πλημμελών συνθηκών του κόσμου, του οποίου κόσμου το σύστημα έχουμε οι πάντες υιοθετήσει και που δυστυχώς και οι χριστιανοί έχουν υιοθετήσει σήμερα, δεν μπορούμε να συλλάβουμε και να εννοήσουμε το ζωηφόρο ουρανόδρομο οξυγόνο του πνεύματος το οποίον πλημμυρίζει με άπειρη ευφορία, ζωή και χαρά την δομή του εσωτερικού και εξωτερικού μας κόσμου χαρίζοντάς μας ανεκλάλητη ευφορία, χαρά και ζωή αιώνιο. (ερμ.Λουκ. ιη-34)

v  

Το σύστημα του κόσμου μας καθιστά μη νοήμονες σήμερα της σοφίας του Θεού και εκδηλώνεται η μωρία αυτή δυστυχώς στην ζωή μας με μεγάλη αγάπη και λατρεία όχι στο Θεό αλλά στην παχυλότητα του υλιστικού στοιχείου που μας διέπει στην ζωή μας σε σημείο να εξαρτάται και η ίδια μας η ζωή από την ύλη. (ερμ.Λουκ. ιη-34)

v  

Ξύπνα ανθρωπέ μου, φύγε από το εγώ σου και τρέχα στον Πατέρα σου Θεό μήπως και βρεις το μέγα έλεός του και λυτρωθείς από τον εγωισμό που σου φόρτωσε ο διάβολος. (ερμ.Λουκ. ιη-34)

v  

Υπερνικούνται όλα τα εμπόδια όταν θέλουμε να πάμε στον Θεό με την αφιέρωση και την απομάκρυνση από την σάπια κοινωνία, εξέλθετε εκ μέσου αυτών και ακαθάρτου μη άπτεσθε και έσομαι υμίν εις πατέρα και υμείς έσεσθε μοι εις υιούς και θυγατέρας, λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. (ερμ.Λουκ. ιη-41)

v  

Η ανυπόκριτος πίστη πετά όλα τα της μερίμνης του βίου εις τον κάλαθον των αχρήστων. Ημέρα και νύκτα ο νους είναι εις τον αγώνα για την δόξα του Θεού και την σωτηρία των συνανθρώπων. Η υποκριτική πίστη στηρίζεται περισσότερο σε υλικές δυνάμεις. (ερμ.Λουκ. ιη-42)

v  

Η πίστις είναι πάντα θαυματουργή ανεξάρτητα αν καλώς ή κακώς γίνεται η χρήση αυτής. Όταν χρησιμοποιείται κακώς τα θαύματα αυτής είναι απαράδεκτα εκ μέρους του Χριστού. (ερμ.Λουκ. ιη-42)

v  

Η πίστις πάντα δοκιμάζεται δια να τελειωθεί, θα πηγαίνουμε από πίστη σε πίστη για να συλλάβουμε ορισμένα στοιχεία που την διέπουν. Το πρώτον η αγνότης, η πραότης όπως λέμε, το δεύτερον ο χρόνος που διαθέτουμε στην προσευχή, το τρίτον οι συνθήκες του περιβάλλοντος, το τέταρτον εάν ο πάσχων έχει ανάλογον την πίστη, «Η πίστις σου σέσωκέ σε» και το πέμπτον ο ιδιαίτερος χώρος δια προσευχή. Αυτές είναι οι πέντε σοφές παρθένες. (ερμ.Λουκ. ιη-42)

v  

Εάν η πλειονότητα του Θεού δια της εφαρμογής υπάρχει στην ζωήν μας, ο Θεός θα μας δικαιώσει και σίγουρα θα περάσει να ευλογήσει εμάς και τον οίκο μας (ερμ.Λουκ. ιθ-3)

v  

Τρεις είναι οι λόγοι οι δημιουργούντες την συκοφαντία: Πρώτον ζήλια, ψέμα, εγωισμός. Δεύτερον, η σωστή αντίδραση να αισθάνομαι ευγνωμοσύνη και ικανοποίηση όταν δέχομαι εκ μέρους των άλλων ύβρεις, κατηγορίας και συκοφαντίας. Τρίτον, με αγάπη ανυπόκριτον προς τους συκοφάντας. (ερμ.Λουκ. ιθ-7)

v  

Τι τις θέλουμε τις εξουσίες αυτές αν δεν είμεθα του Θεού. Όμως όποιος εφαρμόζει, να γνωρίζει ότι ο κάθε ανθρωπος είναι μια πόλη και ο Θεός θα του δώσει εξουσία πάνω στον κάθε ανθρωπο δια της αγάπης του ως προς αυτόν, ώστε να τον φωτίσει ή να φωτίσει πολλούς (ανθρώπους) με το φως του Χριστού. (ερμ.Λουκ. ιθ-16)

v  

Σήμερα αδερφάκια μου πρέπει να εννοήσουμε ότι υπάρχει ένας ακήρυχτος πόλεμος με εκατομμύρια θύματα, τα οποία θύματα προέρχονται από τον διάβολο, από τον εωσφόρο και από την στρατιά του, η οποία λειτουργεί μέσα μας με καταιγισμό ψεμάτων, τα οποία ψέματα μεγαλώνουν την αρνητική πίστη μέσα μας και μας αναπτύσσουν τον φόβο. (ερμ.Λουκ. ιθ-23)

v  

Στον πόλεμο δεν πολεμάνε μόνο όσοι είναι στην πρώτη γραμμή αλλά και όλοι αυτοί που στέλνουν φαγητό ή φτιάχνουν σφαίρες και τις στέλνουν στους στρατιώτες, άλλοι βοηθούν με το να περιθάλπουν τους τραυματίες. Θέληση να υπάρχει και το τι πρέπει ο καθένας να κάνει θα το βρει αρκεί να θελήσει να συμμετάσχει στην ίδρυση της βασιλείας του Θεού στην γη. (ερμ.Λουκ. ιθ-23)

v  

Μέσα στην Γραφή υπάρχουν αντιθέσεις και από το στόμα του Κυρίου και από τον απόστολο Παύλο και από τους αποστόλους του Κυρίου. Ο λόγος είναι ώστε αυτοί που δεν κινούνται δια Πνεύματος Αγίου να συλλαμβάνονται και να αυτοκαταστρέφονται διότι δεν αποσκοπούν στο να κάνουν το θέλημα του Θεού αλλά το δικό τους θέλημα. (ερμ.Λουκ. ιθ-27)

v  

Η εξουσία όταν δίδεται από τον Θεό φέρνει ουσιαστικά αποτελέσματα στο ανθρώπινο γένος και πιο συγκεκριμένα στον ανθρωπο που αναγνωρίζει την σοφία που εξαγγέλλει ο απεσταλμένος με εξουσία Θεού, ο οποίος μπορεί να είναι και αγράμματος, ώστε να φαίνεται η σοφία και η εξουσία του λόγου ότι προήλθε από τον Θεό. (ερμ.Λουκ. κ-2)

v  

Από τότε μέχρι και σήμερα το οικοδόμημα που λέγεται Χριστός, ο οποίος έφερε το ουράνιο πολίτευμα στην γη δεν μπορεί να αναπτυχθεί στην ζωή των ανθρώπων ώστε τα έθνη να τα σκεπάσει η αγάπη, η σοφία, η ταπείνωση, η αφθαρσία. Σήμερα πάλι αν και λεγόμεθα χριστιανοί δεν μπορεί να αναπτυχθεί ουσιωδώς ο χριστιανισμός. Ο λόγος διότι οι χριστιανοί στα λόγια δέχονται και υμνούν τον Θεό όμως στην ουσία στην καρδιά τους παρέμειναν ειδωλολάτρες, διότι η ζωή τους και οι επενδύσεις τους είναι πάνω στο υλικό και προσωπικό συμφέρον. (ερμ.Λουκ. κ-17)

v  

Ο Καίσαρας συμβολίζει το σύστημα του κόσμου. Μέχρι να μπορέσουμε να απεγκλωβιστούμε και να φύγουμε από το σύστημα αυτό να αποδίδουμε στο σύστημα τον φόρο και ότι άλλο χρειάζεται. (ερμ.Λουκ.κ-25)

v  

Αυτοί οι οποίοι έφτασαν ή πρόκειται να φτάσουν στο να εννοούν και να εφαρμόζουν τον λόγο αυτό του Κυρίου δεν θα πεθάνουν ποτέ. Διότι όλη την δύναμή τους θα την στρέψουν στο να κάνουν το θέλημα του Θεού και στο να βρουν εκείνους τους νόμους οι οποίοι θα τους φωτίσουν και θα τους οδηγήσουν στο να βρουν τα μέσα να καταργήσουν την φθορά και τον θάνατο. (ερμ.Λουκ. κ-35)

v  

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει οικογένεια να την κάνει με το πνεύμα του ευαγγελίου, αν θέλει να σπουδάσει να χρησιμοποιήσει την επιστήμη του για την δόξα του Θεού, ώστε να αποφύγει το σύστημα της αμαρτίας και το σύστημα του κοσμικού φρονήματος. Όταν γίνουν όλα με το πνεύμα του Χριστού τότε δεν γίνονται με το πνεύμα του κόσμου και έτσι μπορεί να ευλογηθούν οι επιλογές αυτές. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κ-35)

v  

Όταν η αγάπη, η ζωή, η ταπείνωση, η δικαιοσύνη, η χαρά, η ειρήνη φωλιάσουν στην ζωή των ανθρώπων τότε θα έρθει ο Χριστός να παραλάβει τον αγιο λαό του, ο οποίος λαός φρόντισε να αποβάλλει από την ζωή του την αμαρτία και τα επιτεύγματα αυτής. (ερμ.Λουκ. κ-42)

v  

Η Φωνή Θεού ετοιμάζει λαό προδιαγεγραμμένο ώστε να λάμψει η παρουσία του Χριστού στην ζωή των παιδιών της, με φυσική συνέπεια ο Χριστός να κάνει την δευτέρα παρουσία του και να αναλάβει τον λαόν του ώστε τα πάντα εν πάση να είναι Θεός. Γένοιτο, γένοιτο Αμήν. (ερμ.Λουκ. κ-42)

v  

Όποιος έχει καλή θέληση φροντίζει να ενισχύει το έργο του Θεού και τους φτωχούς αδερφούς. Όσοι είναι γνήσια τέκνα Θεού θα το κάνουν, όπως η χήρα την οποίαν ο Κύριος επαίνεσε. (ερμ.Λουκ. κα-2)

v  

Η φιλαργυρία είναι το μεγαλύτερο δαιμόνιο και χρειάζεται μεγάλη προσοχή! Γιατί αυτή γίνεται αιτία να κλείσουν οι πόροι του πνεύματος οι οποίοι κατεβάζουν την πολυποίκιλη σοφία του Θεού εντός μας, η οποία σοφία ενδυναμώνει χιλιαπλάσια τον ανθρωπο σε όλους τους τομείς. (ερμ.Λουκ. κα-2)

v  

Όλα θα γκρεμίζονται μέχρι την ημέρα που το πνεύμα του Κυρίου θα βασιλεύσει εις όλους τους λαούς, το οποίο εύχομαι να λάβει χώρα γρήγορα το γεγονός αυτό. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κα-6)

v  

Εμείς να ξέρουμε ότι ο Χριστός έρχεται πρώτα μέσα μας και κατόπιν γύρω μας. Αν το πνεύμα του Θεού δεν βασιλέψει πρώτα μέσα μας και αν δεν κηρυχτεί το ευαγγέλιο της βασιλείας, το οποίο θα καταργήσει την φθορά, την αμαρτία και τον θάνατο ο Χριστός δεν θα έρθει και όσοι λένε ότι έχουν Χριστό και ότι ο Χριστός έρχεται και σου δείχνουν ανθρωπε τον δρόμο του ουρανού, του θανάτου σαν ανάπαυση και θέλημα του Θεού να φεύγεις μακριά, διότι αυτοί οι ανθρωποι διακατέχονται από αγνοια και συμφέροντα, τα οποία θα σου καταστρέψουν την ζωή. (ερμ.Λουκ. κα-7)

v  

Ο κόσμος έχει πολλά θετικά όταν τα βλέπεις με το πνεύμα του Θεού, όταν όμως δεν έχεις Θεό τότε γίνεται διάβολος ο κόσμος και αυτός ο κόσμος σε καταστρέφει. Χρειαζόμεθα υγιή νου, νου Χριστού ώστε να διακρίνουμε τα του κόσμου και τα του Θεού. (ερμ.Λουκ. κα-7)

v  

Εδώ και εκατό περίπου χρόνια η ανθρωπότητα αναπτύσσεται ραγδαία εις όλους τους τομείς, πάσα σάρκα ερευνά, βρίσκει, υλοποιεί. Το ότι όμως δεν υπάρχει αγάπη, Χριστός, αυτό δημιούργησε μέσα στους ανθρώπους τα συμφέροντα, αυτά τα συμφέροντα γέμισαν τους ανθρώπους πονηρίες, οι πονηρίες αυτές έφεραν τα ψέματα με αποκορύφωμα τον εγωισμό, το εγώ που έφερε το δικό μου κ.τ.λ. Αυτά τα δαιμόνια θα φέρουν τους πολέμους, θα φέρουν το πυρ, θα φέρουν το αίμα, θα φέρουν τον αντίχριστο…. (ερμ.Λουκ. κα-10)

v  

Ο αντίχριστος δεν θα έρθει αν δεν κηρυχτεί πρώτα το ευαγγέλιο της βασιλείας εις όλον τον κόσμο και κατόπιν μας λέει ο Κύριος θα έρθει το τέλος. Το ευαγγέλιο της βασιλείας θα ενώσει τον λαό του Θεού, θα καταργήσει την φθορά και τον θάνατο και θα φέρει τον Χριστό. Μάλιστα στην αποκάλυψη φανερώνει ότι δεν θα πειραχτεί ο πλανήτης και το ανθρώπινο γένος έως ότου ο Θεός σφραγίσει τους εκλεκτούς δια Πνεύματος Αγίου. (ερμ.Λουκ. κα-12)

v  

H Φωνή Θεού ιδρύθηκε από το Αγιο Πνεύμα και κατευθύνεται δια Πνεύματος Αγίου μαζί με τα παιδιά της στον προορισμό της. Ο προορισμός της είναι να κηρύττει το γνήσιο ευαγγέλιο της βασιλείας δηλαδή το ευαγγέλιο της ζωής, το οποίο θα το κηρύττει μέχρι την ημέρα που θα παραδώσει τον λαό του Θεού στα χέρια του Χριστού, γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κα-16)

v  

Η υπομονή είναι το πρώτο στοιχείο της αγάπης. Χωρίς την υπομονή είναι αδύνατον οι ανθρωποι να ανέχονται ο ένας τον άλλον είτε σε οικογενειακό είτε σε ευρύτερο χώρο. (ερμ.Λουκ. κα-19)

v  

Για τους εκλεκτούς η υπομονή είναι το αποτέλεσμα της αγάπης. Η εντολή του Χριστού είναι τηρήσετε τον λόγον της υπομονής μου. Η υπομονή είναι ο θησαυρός της πνευματικής πραγματικότητας, είναι το βάθρο του ψυχικού οικοδομήματος, είναι μια αρετή που πρέπει ο πιστός ανθρωπος πάση θυσία να την εξασφαλίσει. (ερμ. Λουκ. κα-19)

v  

Όσοι έχουν Χριστό στην ζωή τους, ουσιαστικό Θεό, ανακύπτουν και δεν πίπτουν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και αν βρεθούν. Ας ενθυμηθούμε τους τρεις παίδες της καμίνου, ας ενθυμηθούμε τους αγίους, ας ενθυμηθούμε τον Κύριο ο οποίος με το άψογο παράδειγμά του φανέρωσε ότι πραγματικά ο Θεός Πατέρας ήτο στην ζωή του και στην ζωή όλων των εν Χριστώ ανθρώπων. (ερμ.Λουκ. κα-28)

v  

Το τέλος της αμαρτίας θα το φέρει το ευαγγέλιο της βασιλείας το οποίο η Φωνή Θεού κηρύττει, ώστε δια αυτού του ευαγγελίου οι ανθρωποι να εννοήσουν και να αναπτύξουν τις ζωηφόρες επιλογές που χαράζει ο Θεός δια του ευαγγελίου. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κα-32)

v  

Την φθορά πάντοτε της ψυχής και του σώματος την δημιουργεί η απομάκρυνση από τον Θεό, οι μέριμνες του βίου, οι απολαύσεις και η έλλειψη προσευχής και μελέτης του λόγου του Θεού. (ερμ.Λουκ. κα-34)

v  

Ο Χριστός μας χαράζει ευθεία οδό δεν έχει δύο γνώμες ή αυτό ή το άλλο. Οι δύο γνώμες και όλα τα άλλα συμπεράσματα που έχουμε ή παρουσιάζουμε εμείς με τις γνώμες μας θα μας πετάξουν χιλιόμετρα μακριά από το θέλημα του Θεού. Χρειάζεται προσοχή! (ερμ.Λουκ. κβ-3)

v  

Εκείνος είναι ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Αγιο, το οποίο ενεργεί ως Θεός ώστε να φέρει τους ανθρώπους στον δείπνο της αγάπης, όπου ο Χριστός θα συνφάγει με τους λελυτρωμένους. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κβ-12)

v  

Το πρώτο Πάσχα ο Χριστός έφαγε με τους πρώτους μαθητάς του. Το δεύτερο Πάσχα θα γίνει όταν το Πνεύμα το Αγιο φανερώσει το ευαγγέλιο της βασιλείας στους τελευταίους μαθητές του Χριστού των έσχατων χρόνων που είμεθα όλοι εμείς, τους οποίους χρόνους διανύουμε. (ερμ.Λουκ. κβ-15)

v  

Ο Κύριος εκάθησε εκ δεξιών του πατρός μέχρι να κηρυχθεί το ευαγγέλιο της βασιλείας και να νικηθεί δια αυτού του αγίου ευαγγελίου ο εχθρός, ο θάνατος. Όταν νικηθεί ο θάνατος με την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος τότε ο Χριστός θα έρθει να παραλάβει τους λελυτρωμένους, ώστε τα δείπνα με τον Χριστό να είναι αιώνια, το οποίο εύχομαι να μετέχουν όλοι οι ανθρωποι του πλανήτη ει δυνατόν. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κβ-16)

v  

Το κοινό όνομα που αναφέρεται στην αποκάλυψη είναι η θυσία, χωρίς θυσία ουδείς δύναται να εισέλθει εις την βασιλεία του Θεού. Ο καθένας στα μέτρα που μπορεί θα θυσιάσει πνευματικά ή υλικά αγαθά ώστε να γίνει ιδρυτής της βασιλείας του Θεού στην γη. (ερμ.Λουκ. κβ-17)

v  

Όταν έχεις πειρασμούς, προβλήματα, τότε ο Θεός δοκιμάζει τους μελλοντικούς μαθητές του, τους μελλοντικούς αναμορφωτές του κόσμου. Διότι αν μείνεις χωρίς να επηρεαστείς στα δύσκολα τότε τα εύκολα θα σου δίνουν αιώνια χαρά. (ερμ.Λουκ. κβ-28)

v  

Ο διάβολος από εξολοθρευτής μετά την νίκη που υπέστη από τον Χριστό έγινε παιδαγωγός. ’ρα, όσοι είναι να γίνουν μέτοχοι του Χριστού θα κοσκινιστούν ως ο σίτος και θα διαπαιδαγωγηθούν ώστε να γίνουν οι εκλεκτοί του Θεού, μάλιστα θα είναι με τα έργα τους το πρόσωπο του Χριστού στον κόσμο ώστε να είναι αντί Θεού στην γη. (ερμ.Λουκ. κβ-31)

v  

Για να είμεθα σίγουροι για την πνευματική μας αναγέννηση και τους πνευματικούς μας στόχους θα περιμένουμε το τέλος ώστε ο Χριστός να βραβεύσει με το ευ δούλε αγαθέ και πιστέ εις τα ολίγα εστάθης πιστός επί πολλών θέλω σε καταστήση, είσελθε εις την χαράν του Κυρίου. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κβ-34)

v  

Ο πειρασμός είναι στιγμιαίος, η δοκιμασία κρατάει χρόνια. Χρειάζεται να έχουμε τα αισθητήρια γεγυμνασμένα, ώστε να δυνάμεθα να ανταποκρινόμεθα στους πειρασμούς και με την αδιάλειπτη προσευχή να αντιμετωπίζουμε τις δοκιμασίες. Τελευταία να έχουμε και υπομονή διότι εν τη υπομονή θα κτίσουμε τις ψυχές μας. (ερμ.Λουκ. κβ-40)

v  

Οι άγγελοι είναι λειτουργικά πνεύματα αποστελλόμενα προς διακονία δια τους μέλλοντας κληρονομείν σωτηρίαν δηλαδή θέωσιν. Τότε ο ανθρωπος γίνεται ένα με τον Θεόν οπότε ο Θεός ομιλεί δια του ανθρώπου απευθείας, κατά συνέπειαν και εις την Παλαιάν και  εις την Νέαν Οικονομίαν ομιλεί δια των αγγέλων εκτός της περιπτώσεως του Κυρίου και της καθόδου του Αγίου Πνεύματος  που έγινε φανέρωσις του τριαδικού Θεού. (ερμ.Λουκ. κβ-43)

v  

Οι άγγελοι είναι λειτουργικά πνεύματα αποστελλόμενα προς διακονία δια τους μέλλοντας κληρονομείν σωτηρίαν και οι λειτουργοί αυτού είναι πυρός φλόγα ήτινες έχουν το Πνεύμα το Αγιο το οποίον είναι πυρ καταναλίσκον. Ο ανθρωπος είναι λίγο κατώτερος του αγγέλου δια το βάρος της σαρκός (πάθη, αδυναμίες). Όταν όμως ο ανθρωπος προσκολληθεί κοντά στον Θεό τότε γίνεται ανώτερος των αγγέλων ώστε οι άγγελοι να τον υπηρετούν. (ερμ.Λουκ. κβ-43)

v  

Δια του Πνεύματος του Αγίου αποστέλλονται οι άγγελοι και διακονούν την σωτηρία εις τους μέλλοντας κληρονομείν σωτηρίαν. Το Πνεύμα το Αγιο λειτουργεί και απευθείας δια των κατά σάρκα αγγέλων δηλαδή λειτουργών του Θεού. Σεβόμενος την ελευθερία τους ο Θεός δεν στέλνει αγγέλους εις αυτούς οι οποίοι δεν κληρονομούν σωτηρία, διότι εις αυτούς λειτουργούν δαιμόνια. (ερμ.Λουκ. κβ-43)

v  

Η άρνηση ως προς τον Χριστό φανερώνει ανθρωπο αδύνατο ως προς τις επιδιώξεις και τις εντολές του αγίου ευαγγελίου. Όμως ο Θεός με το μέγα έλεός του αγκαλιάζει τους πάντες και τους δίνει όταν υπάρχει καλή προαίρεση και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη και πέμπτη και άπειρες φορές έλεος. (ερμ.Λουκ. κβ-57)

v  

Το έλεος λοιπόν είναι πάντα δίπλα μας ώστε να το χρησιμοποιούμε σε οποιαδήποτε πτώση μέχρι να σταθούμε στα πνευματικά πόδια μας. Αφού ο Θεός μας αγκαλιάζει εμάς με οποιαδήποτε πτώση όταν επιστρέψουμε έτσι και εμείς θα πρέπει να χαρίζουμε το έλεος του Θεού, πρώτον έναντι του εαυτού μας, δεύτερον έναντι των συνανθρώπων μας και τρίτον έναντι των εχθρών μας. (ερμ.Λουκ. κβ-57)

v  

Όποιος είναι της αλήθειας ακούει την φωνή του Θεού και χαίρεται ενώ σε όποιον έχουν επικρατήσει μέσα του τα συμφέροντα, οι πονηρίες και τα ψέματα τότε η ταραχή είναι αναπόφευκτη. Αμήν. (ερμ.Λουκ. κγ-5)

v  

Όλοι πρέπει απαραίτητα για να έρθει το θετικό αποτέλεσμα να είμεθα μια ψυχή, μια καρδιά, ένα φρόνημα, ώστε να φέρουμε το ποθητό αποτέλεσμα που είναι η ίδρυση της βασιλείας του Θεού μέσα μας και γύρω μας. (ερμ.Λουκ. κγ-12)

v  

Ο Σίμων ο Κυρηναίος συμβολίζει αυτόν τον ανθρωπο που φέρνει ο Θεός στην ζωή μας ώστε να μας ξεκουράσει από τον σταυρό που η αγνοια και ο εχθρός διάβολος μας φόρτωσαν. (ερμ.Λουκ. κγ-26)

v  

Ο Κύριος ήξερε ότι ο ανθρωπος αφού δεν δέχτηκε να βασιλεύσει ο Χριστός οι συνέπειες για αυτόν θα ήτο καταστροφικές και επώδυνες, οι οποίες μάλιστα συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Όλοι εμείς θα πρέπει να το σκεφτούμε καλά ώστε δια της πίστεως στον Χριστό να σηκώσουμε ψηλά την δάδα της αγάπης, της ζωής του Χριστού, με αποτέλεσμα το πένθος, ο πόνος, το ψέμα να πάψει να λειτουργεί στην ζωή μας και στην ζωή όλου του ανθρώπινου γένους. Αμήν. (ερμ.Λουκ. κγ-28)

v  

Η αγάπη του Χριστού εναντίον των δυνάμεων του εχθρού είναι να ανέβει εις τον σταυρό προτιμότερον παρά να ρίξει πυρ εκ του ουρανού να τους κατακάψει, όπως ο προφήτης Ηλίας τους πεντηκόνταρχους. (ερμ.Λουκ. κγ-34)

v  

Τα ιμάτια του Χριστού συμβολίζουν τον Χριστό τον οποίον μοίρασαν σε δόγματα με χιλιάδες θεωρίες. Εμείς πρέπει να εννοήσουμε ότι όλα τα ιμάτια, όλα τα δόγματα, όλες οι γνώμες πρέπει να είναι ενωμένες με το σώμα του Χριστού. (ερμ.Λουκ. κγ-34)

v  

Ως παράδειγμα και μίμηση ενήργησε ο Κύριος εις όλον τον επί της γης βίο του, έγραψε με την ζωήν του βιβλίο ζωής, αναγέννησης, χαράς, ελπίδας, ταπείνωσης, αγάπης, σωτηρία ψυχής και σώματος και άλλων πολυποίκιλων καρπών και χαρισμάτων του Αγίου και Παναγίου Πνεύματος. Ο ίδιος τόνισε, παράδειγμα έδωκα εις εσάς ώστε και εσείς να πράττεται ομοίως. Ο μεγαλύτερος αναμορφωτής του κόσμου ήτο, είναι και θα είναι ο Χριστός. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κγ-35)

v  

Σίγουρα και πάνω στον σταυρό η ειλικρινή μετάνοια σώζει αλλά καλά είναι σήμερα που έχουμε καιρό να τον ακολουθήσουμε και όχι αύριο, διότι το αύριο θα μας οδηγήσει στην χώρα του ποτέ. Μη γένοιτο! (ερμ.Λουκ. κγ-42)

v  

Η ειλικρινή μετάνοια σώζει 100% και μας οδηγεί επί του ασφαλούς στην οδό της αιωνίου ζωής. (ερμ.Λουκ. κγ-43)

v  

Χωρίς την ειρήνη του Χριστού στην ζωή μας τίποτε δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Πρέπει να ειρηνεύουμε με τον Θεό, με τον εαυτόν μας και με τους συνανθρώπους μας καθώς και με ότι συμβαίνει στον κόσμο, διότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό. Αμήν. (ερμ.Λουκ. κδ-36)

v  

Η έσχατη σάλπιγγα είναι αυτή που εξαγγέλλει σήμερα στην ζωή μας την ιδέα της κατάργησης του φυσικού θανάτου και τον τρόπο πραγματοποίησης. (ερμ.Λουκ. κδ-39)

v  

Το ιερό είναι το αγαθό σημείο όπου ο καθένας δύναται να επικοινωνεί με τον Αγιο Θεό δια της προσευχής και δια της μελέτης. Πρέπει να κάνουμε πάντα διάλογο με τον Θεό, όταν προσευχόμεθα του μιλάμε εμείς, όταν μελετούμε τον λόγο του μας μιλάει αυτός. Χρειάζεται πάντα να αινούμε και να δοξάζουμε τον Θεό δια της προσευχής και δια της μελέτης του λόγου του Θεού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. (ερμ.Λουκ. κδ-53)

Ø  

Ο Λόγος διέπεται από παντοδυναμία που σημαίνει λογική Θεού. Είναι ο Λόγος ο ίδιος ο Θεός. Διά του Λόγου έγιναν τα πάντα. (ερμ.Ιωαν. α-1)

Ø  

Ο Κύριος φανέρωσε ότι διά του Λόγου γίνονται τα πάντα. Ο ίδιος ακόμη διά της παρουσίας του και διά του λόγου του φανέρωσε στους πρώτους μαθητές αλλά και σε όλους εμάς τις άπειρες δυνάμεις του Λόγου του. Εις όλον τον επί της γης βίον του φανέρωνε τις δυνάμεις του Λόγου. Όπως, Λάζαρε δεύρο έξω και εξήλθεν ο τεθνηκώς, καθώς κοράσιον σοι λέγω ηγέρθητι και ηγέρθη εκ της κοιμήσεως του θανάτου, καθώς έκτεινον την χείραν σου και την εξέτεινε ο μη έχων χείρα, καθώς έδωσε διά της προσευχής και του λόγου του φαγητό το οποίο έλαβε μέσα από την άμορφη ύλη και την οποίαν υλοποίησε διά της πίστεως του λόγου. (ερμ.Ιωαν. α-1)

Ø  

Η πίστη του Λόγου θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην αναγέννηση του ανθρωπίνου γένους και στην κατάργηση όλων των φθοροποιών στοιχείων. Χωρίς τον Λόγο και χωρίς την πίστη εις αυτόν όλα είναι ματαιότης. Χρειάζεται να μελετούμε και να προσευχόμαστε ώστε να εννοήσουμε τις δυνάμεις και τον τρόπο που ενεργεί ο Λόγος. (ερμ.Ιωαν. α-1)

Ø  

Ο Λόγος ακόμη γίνεται φως όταν διέπεται από την λογική του Θεού, διαφορετικά χάνει την αξία του και ο ανθρωπος τον χρησιμοποιεί κατόπιν με πονηρά και με εγωιστικά δαιμονισμένα κριτήρια, μη γένοιτο εις ημάς. (ερμ.Ιωαν. α-1)

Ø  

Το φως (ζωή - αναγέννηση - εξέλιξη) επικρατεί του σκότους. Αυτό σημαίνει ότι η λογική του Θεού όταν γίνει αντιληπτή από έναν ή πολλούς ανθρώπους επικρατεί υπέρ κόρον της λογικής των ανθρώπων που είναι σκότος (αμαρτία – φθορά – θάνατος). Η λογική του Θεού (φως) είναι ακόμη η αγάπη, η ταπείνωση, η σοφία, η ειρήνη, η ζωή η άφθαρτη. Ενώ του σκότους είναι η συσσώρευση της ύλης και η επικράτηση του χωρισμού μεταξύ των ανθρώπων (ερμ.Ιωαν. α-5)

Ø  

Ο Κύριος ως Θεός φανέρωσε με την παρουσία του όλη την αλήθεια, σεις μη ονομασθήτε διδάσκαλοι· διότι εις είναι ο καθηγητής σας, ο Χριστός· πάντες δε σεις αδελφοί εστε. Ακόμη με την παρουσία του έφερε το μετανοείτε το οποίο στρέφεται στον καθένα προσωπικά, καθώς ο μεγαλύτερος ας γίνει ως ο υπηρετών. Αρα, σήμερα μόνο υπηρέτες πνευματικοί επιτρέπονται να υπάρχουν, τίποτε άλλο. (ερμ.Ιωαν. α-6)

Ø  

Ο λαός του Θεού θα φανερώνει τα έργα της αγάπης, της ταπείνωσης, της ζώσης πίστεως, της άφθαρτης ζωής κ.λπ. στοιχεία τα οποία χρειάζεται ο κόσμος αυτός ώστε να μπορέσει να επιβιώσει. (ερμ.Ιωαν. α-7)

Ø  

Οι προδιαγραφές του δημιουργού για την άφθαρτη ζωή είναι να υιοθετηθούν οι νόμοι του Θεού, διαφορετικά το φως του Χριστού δεν μπορεί να φωτίσει τον ανθρωπο ώστε να εννοήσει την αποστολή του και την άπειρη σοφία του Θεού Πατέρα. (ερμ.Ιωαν. α-9)

Ø  

Εμείς σήμερα καλούμαστε ώστε να τον γνωρίσουμε τον Χριστό και το γεμάτο σοφία ρήμα του, θέτοντας την ελευθερία που έχουμε αφού ζούμε στο λύχνος του πολιτισμού και της δημοκρατίας (Ελλάδα) στην υπηρεσία του Κυρίου και του ανθρώπου, ώστε η μη ουσιαστική αποδοχή του Κυρίου να πάψει από τον ανθρωπο και γενικότερα από όλο το ανθρώπινο γένος. (ερμ.Ιωαν. α-10)

Ø  

Τέκνο Θεού σημαίνει ανθρωπος που μέσω της αγάπης βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας, τα οποία θα φέρουν την βασιλεία του Θεού στις κοινωνίες των ανθρώπων ώστε να μετατραπούν σε κοινωνίες του Θεού. (ερμ.Ιωαν. α-12)

Ø  

Μέγα μυστήριο ο Λόγος να γίνεται σάρκα και να ζει με τον ανθρωπο ώστε να δίνει το δικαίωμα εις αυτόν τον ανθρωπο να μπορεί να γίνει, αν το θελήσει φυσικά με τον σχετικό αγώνα και τον σχετικό αγιασμό, εικόνα του Θεού του αοράτου μέσα στις κοινωνίες που ζούμε. (ερμ.Ιωαν. α-14)

Ø  

Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και ο ανθρωπος νουθετείται κατά Θεό τότε ο Πατέρας Θεός θα σκηνώσει μετά του ανθρώπου, ώστε τα πάντα εν πάση να είναι Θεός και να ζούμε όλοι όπως ο Κύριος στο πνευματικό όρος με τον Πατέρα. (ερμ.Ιωαν. α-18)

Ø  

 Γι’ αυτό ήρθε ο Χριστός ο οποίος έφερε την Φωνή Θεού, η οποία κινούμενη διά του Αγίου Πνεύματος διανοίγει την διάνοια του ανθρώπου ή των ανθρώπων που θέλουν να εντάξουν τον εαυτό τους στο θέλημα του Θεού και τους οδηγεί στην οδό της άφθαρτης ζωής. (ερμ.Ιωαν. α-23)

Ø  

Να ξέρετε ότι ο ανθρωπος του Θεού εργάζεται με σοφία μέσα στην σιωπή και το χαρακτηριστικό του είναι ότι πολλοί τον κατηγορούν αυτός όμως κανέναν. (ερμ.Ιωαν. α-25)

Ø  

Αναρωτιέμαι, για να γίνεις εκλεκτός του Θεού ή ένα σκεύος εκλογής του Θεού χρειάζεται πτυχίο και ποια σχολή το δίνει; Την αγάπη π.χ. όταν ένας την έχει, τι πτυχίο πρέπει να έχει; Όταν ένας έχει την ταπείνωση, που δίνεται το πτυχίο αυτό; Όταν ένας παρουσιάζει αγάπη προς τον Θεό και τον συνανθρωπο ποιας σχολής απόφοιτος πρέπει να είναι; Νομίζω ότι ο Θεός δέχεται και ευλογεί τα έργα που συνοδεύουν τη ζωή μας και όχι τα πτυχία. (ερμ.Ιωαν. α-45)

Ø  

Πολλοί έχασαν την αποστολή τους επειδή δεν ήθελαν να γίνουν αποσυνάγωγοι και συμβιβάστηκαν χρησιμοποιώντας δόλο. (ερμ.Ιωαν. α-47)

Ø  

Πολλές φορές αποκτούμε οικειότητα η οποία καταργεί το σεβασμό. Αυτό εκδηλώνεται πιο πολύ στις οικογένειες. Πρέπει να σεβόμεθα τον οποιονδήποτε συνανθρωπο είτε όταν αναπτύσσεται φιλία μεταξύ μας είτε όταν δημιουργείται οικογένεια. (ερμ.Ιωαν. β-4)

Ø  

Δεν έχουμε δικαιώματα σε κανέναν ανθρωπο, ούτε εξουσίες πάνω τους και θα πρέπει με ιδιαίτερη προσοχή να μετέχουμε στη ζωή τους. (ερμ.Ιωαν. β-4)

Ø  

Ο Θεός  δεν είναι έξω από εμάς και δεν δοξάζεται έξω από εμάς αλλά ζει, υπάρχει, αναπτύσσεται, εξελίσσεται μέσα σε εμάς με καρπούς, χαρίσματα και σημεία του Αγίου και Παναγίου Πνεύματος. Μόνο έτσι θα επιτευχθεί το κατ’ εικόνα και το καθ’ ομοίωση. (ερμ.Ιωαν. β-14)

Ø  

Για να μας εμπιστευτεί ο Θεός θα πρέπει πρώτα να τον ακολουθήσουμε. Τον ακολουθούμε όταν μελετάμε τον Λόγο του Θεού ώστε να υιοθετήσουμε τις αρχές του, δεύτερον θα πρέπει να μετανοήσουμε. Μετάνοια σημαίνει μετά εννόησα τον λάθος τρόπο ζωής που είχα επιλέξει. Τρίτον, χρειάζεται αναγέννηση. Τέταρτον, να γίνουμε ιδεώδεις ανθρωποι, πέμπτον να αφιερωθούμε. Αφιέρωση σημαίνει να μελετώ, να κηρύττω και να εφαρμόζω τις ευαγγελικές αλήθειες, οι οποίες αναπτύσσουν μέσα μας το ευαγγέλιο της βασιλείας. (ερμ.Ιωαν. β-24)

Ø  

Ανωθεν γεννιέται ο ανθρωπος όταν εφαρμόζει τον Λόγο του Θεού. (ερμ.Ιωαν. γ-3)

Ø  

Το βάπτισμα στο νερό δημιουργεί συνείδηση Χριστού, ώστε μετέπειτα διά Πνεύματος Αγίου να διέλθει ο ανθρωπος αυτός στο επόμενο στάδιο που είναι η αναγέννηση. (ερμ.Ιωαν. γ-5)

Ø  

Τα επίγεια είναι οι παραβολές, τα θαύματα και τελευταία τα τυπικά του κάθε δόγματος. Τα επουράνια είναι, εγώ ειμί το φως του κόσμου, ο ακολουθών εμέ ου μη περιπατήσει εν τη σκοτία αλλά έχει το φως της ζωής. Ουράνιο είναι, και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα. (ερμ.Ιωαν. γ-12)

Ø  

Δεν υπάρχει ουρανός και γη, τα πάντα είναι ουράνια σώματα και ανήκουν στον ουρανό. Δεν εννοεί λοιπόν χιλιομετρική απόσταση αλλά πνευματική απόσταση. Αυτή είναι που χωρίζει τους ανθρώπους από τον Θεό. (ερμ.Ιωαν. γ-13)

Ø  

Για να μην απολεστεί ουδείς χρειάζεται οργανωτική, ατομική και συνολική αφιέρωση η οποία θα οδηγήσει στην αναγέννηση. (ερμ.Ιωαν. γ-15)

Ø  

Ο Κύριος ήρθε στον κόσμο να αναγεννήσει τον ανθρωπο, να τον φωτίσει, να τον εξελίξει, να τον σώσει από τον διάβολο {διαβολή}, από την αμαρτία, από την φθορά και τον θάνατο και κατά συνέπεια να μπορέσει ο ανθρωπος να τον ακολουθήσει τον Πατέρα Θεό κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. (ερμ.Ιωαν. γ-17)

Ø  

Η Φωνή του Θεού καλεί τους ανθρώπους να πάρουν τον Λόγο του Θεού, την Καινή Διαθήκη στα χέρια τους ώστε διά μέσω αυτής να γνωρίσουν οι ανθρωποι τον Θεό, ο οποίος θα τους γεμίσει Πνεύμα Αγιο και σοφία Θεού συναρπάζουσα. (ερμ.Ιωαν. γ-17)

Ø  

Μόνος του ο κάθε ανθρωπος κρίνεται με την αποστροφή του έναντι του καλέσματος του Χριστού. (ερμ.Ιωαν. γ-18)

Ø  

Όταν κάποιος έχει προορισμό σωτηρίας το φως του Χριστού καθημερινά αυξάνει και φωτίζει τον ανθρωπο που εργάζεται τα του Θεού. (ερμ.Ιωαν. γ-19)

Ø  

Όταν όμως κάποιος έχει Θεό μέσα του, έχει προορισμό σωτηρίας. Όταν ακούσει κήρυγμα ανοίγει τα αυτιά του και δέχεται το κήρυγμα του Χριστού σαν διψασμένη γη, δέχεται το ύδωρ το ζων το οποίο του χαρίζει ευφορία και άπειρη χαρά. (ερμ.Ιωαν. γ-20)

Ø  

Μία προσοχή χρειάζεται ώστε να καταλάβουμε το κάλεσμα του Χριστού το οποίο θα μας εξασφαλίσει άφθαρτα και αθάνατα στοιχεία, τα οποία θα συνοδεύουν τη ζωή μας εις απαντες τους αιώνες. (ερμ.Ιωαν. γ-20)

Ø  

Πρέπει να ξέρουμε ότι άλλες οι βουλές του Θεού και άλλες των ανθρώπων. Πάντως αν μάθουμε τις βουλές του Θεού τον μόνο που θα κρίνουμε και θα διορθώνουμε είναι τον ίδιο μας τον εαυτό. (ερμ.Ιωαν. γ-27)

Ø  

Η διδασκαλία της γης για όλους τους εν γη πνευματικά ζώντες είναι κτητική και ζωώδης, έχοντας σαν πρωταρχικό στοιχείο το εγώ, δεύτερο το δικό μου και τρίτο το φάγωμεν, πίωμεν αύριον γαρ αποθνήσκομεν. Όταν αναπτυχθεί σοφία στους γήινους ανθρώπους τότε και αυτή την εμποροποιούν και την προσφέρουν με αντάλλαγμα τα χρήματα. Χωρίς χρήματα δυστυχώς ο κόσμος αυτός δεν δουλεύει. (ερμ.Ιωαν. γ-31)

Ø  

 Όταν κάποιος έρχεται από τον ουρανό η διδασκαλία του είναι η θυσία, η αγάπη η ανυπόκριτη η οποία ενεργεί με το δωρεάν έλαβες δωρεάν δώσε. Με λίγα λόγια η γη έχει συμφέροντα και προσωπικές, εγωιστικές φιλοδοξίες ενώ ο ουρανός έχει τον Λόγο του Θεού (Καινή Διαθήκη), η οποία εκφράζεται με το παράδειγμα του Κυρίου. (ερμ.Ιωαν. γ-31)

Ø  

Όταν αλλάξουμε και γίνει η πίστη μας ζώσα και η αγάπη μας θυσία για τον Θεό και τον συνανθρωπο τότε θα δοθεί η άδεια από τον Θεό να αυξάνουμε σε πνεύμα και σοφία Θεού. Γένοιτο αμήν. (ερμ.Ιωαν. γ-34)

Ø  

Όταν δεν εφαρμόσουμε τότε θα κλέψουμε την γνώση όσων εργάστηκαν και θα πέσουμε στην παγίδα να νομίζουμε ότι είμεθα εκλεκτοί του Θεού.  (ερμ.Ιωαν. γ-35)

 

Όποιος πιστεύει στον Χριστό με σκιώδη πίστη θα ζήσει διά της αναστάσεως. Όποιος πιστεύει στον Χριστό με ζώσα πίστη και εφαρμόσει τον Λόγο του Θεού δεν θα πεθάνει αλλά θα ζήσει αιώνια και ο λόγος είναι διότι ο Κύριος θα ευαρεστηθεί εις αυτόν και θα του φανερώσει τον πνευματικό και τον φυσικό επενδύτη. (ερμ.Ιωαν. γ-36)

Ø  

Μάλιστα αναφέρεται στον Λόγο του Θεού ότι ο Κύριος είναι ο μόνος ο οποίος έχει αθανασία, έχει ένα φως οικών απρόσιτον και αυτό είναι ο αγιασμός και η άφθαρτη, αθάνατη ζωή. (ερμ.Ιωαν. γ-36)

Ø  

Όταν κάποιος δεν θέλει τον Χριστό, θέλει τον διάβολο που σημαίνει αγνοια, μωρία πνεύματος, εγωισμός, φθορά, ασθένεια, θάνατο. Ας το αποφασίσουμε να εντάξουμε τη ζωή μας με τον Χριστό ώστε να φτάσουμε διά του αγώνα στη ζωή την άφθαρτη και αιώνια. (ερμ.Ιωαν. γ-36)

Ø  

Ύδωρ ζων είναι η ζωή του Κυρίου, είναι η διδασκαλία αυτού. (ερμ.Ιωαν. δ-10)

Ø  

Όταν ο ανθρωπος εννοήσει και εμβαθύνει διά της εφαρμογής στη ζωή του πάνω στο θέλημα του Θεού, τότε ο Θεός μιλά στον ανθρωπο αυτόν απευθείας δια Πνεύματος Αγίου. (ερμ.Ιωαν. δ-23)

Ø  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου